EVENIMENTE SI CONFERINTE

Evenimente si conferinte

EVENIMENTE – REZERVARE

0368435012 / 0757165458

CONTACT

EVENIMENTE – REZERVARE

0368435012 / 0757165458

CONTACT

SALA CONFERINTE RASNOV

Va punem la dispozitie o sala de conferinte cu o capacitate de 100 de locuri, dotata cu echipamente moderne necesare pentru sustinerea cu succes a evenimentelor dvs. In sala de conferinte Max International veti gasi un video proiector Flipchart, ecran proiectie, internet Wi-Fi, servicii de coffee break si meniuri bogate.

La cerere, putem schimba modul de organizare a salii de conferinte, conform evenimentului organizat. Mesele pot fi aranajate si in forma de U, sala de teatru, de clasa sau insula dreptunghiulara, pentru a garanta un ambient placut intalnirii.

SALA CONFERINTE RASNOV

Va punem la dispozitie o sala de conferinte cu o capacitate de 100 de locuri, dotata cu echipamente moderne necesare pentru sustinerea cu succes a evenimentelor dvs. In sala de conferinte Max International veti gasi un video proiector Flipchart, ecran proiectie, internet Wi-Fi, servicii de coffee break si meniuri bogate.

La cerere, putem schimba modul de organizare a salii de conferinte, conform evenimentului organizat. Mesele pot fi aranajate si in forma de U, sala de teatru, de clasa sau insula dreptunghiulara, pentru a garanta un ambient placut intalnirii.

SALA EVENIMENTE 1

Aceasta este amplasata la parterul corpului B al complexului, avand o capacitate de 40 locuri si o terasa de 40 locuri. Curtea interioara este potrivita pentru evenimente de tip familial, botez, zile onomastice, petreceri de firma.

In functie de preferinte si buget, va punem la dispozitie meniuri bogate si servicii de coffee break. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de eveniment organizat.

SALA EVENIMENTE 1

Aceasta este amplasata la parterul corpului B al complexului, avand o capacitate de 40 locuri si o terasa de 40 locuri. Curtea interioara este potrivita pentru evenimente de tip familial, botez, zile onomastice, petreceri de firma.

In functie de preferinte si buget, va punem la dispozitie meniuri bogate si servicii de coffee break. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de eveniment organizat.

SALA EVENIMENTE 2

Aceasta este amplasata la parterul corpului B a complexului cu o capacitate de 120 locuri, potrivita pentru orice tip de eveniment, fie de tip familial (botez, cununie, nunta, petreceri de firma, zile onomastice etc) fie pentru conferinte, team building, etc.

Oferim meniuri bogate in functie de buget si servicii de coffee break, iar la cerere, vom aranja mesele pentru eveniment.

SALA EVENIMENTE 2

Aceasta este amplasata la parterul corpului B a complexului cu o capacitate de 120 locuri, potrivita pentru orice tip de eveniment, fie de tip familial (botez, cununie, nunta, petreceri de firma, zile onomastice etc) fie pentru conferinte, team building, etc.

Oferim meniuri bogate in functie de buget si servicii de coffee break, iar la cerere, vom aranja mesele pentru eveniment.

EVENIMENTE

DORESTI SA ORGANIZEZI UN EVENIMENT?

Pentru orice intrebare in legatura cu serviciile noastre va rugam sa ne contactati!
Numar de telefon: 0368435012

SALA EVENIMENTE 3

Aceasta este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului cu o capacitate de 100 locuri, perfecta pentru petreceri de firma, team building, botez, cununii, majorate, zile onomastice etc.

In functie de buget oferim meniuri bogate si servicii de coffee break. Pentru conferinte, oferim video proiector Flipchart. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de evenimente organizate.

SALA EVENIMENTE 3

Aceasta este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului cu o capacitate de 100 locuri, perfecta pentru petreceri de firma, team building, botez, cununii, majorate, zile onomastice etc.

In functie de buget oferim meniuri bogate si servicii de coffee break. Pentru conferinte, oferim video proiector Flipchart. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de evenimente organizate.

TERASA TIP 1

Aceasta este amplasata la parterul corpului B al complexului, avand o capacitate de 40 de locuri. Terasa este ideala pentru evenimente de tip familial, botez, zile onomastice, majorate, petreceri de firma etc.

Oferim bufet sedez si servicii de coffee break, iar la cerere, terasa va fi aranjata la dorinta dvs.

TERASA TIP 1

Aceasta este amplasata la parterul corpului B al complexului, avand o capacitate de 40 de locuri. Terasa este ideala pentru evenimente de tip familial, botez, zile onomastice, majorate, petreceri de firma etc.

Oferim bufet suedez si servicii de coffee break, iar la cerere, terasa va fi aranjata la dorinta dvs.

TERASA TIP 2

Aceasta este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului, avand o capacitate de 150 locuri. Terasa este potrivita pentru petreceri de firma, team building, botez, cununii, majorate, zile onomastice, petreceri etc.

Organizam bufet suedez si servicii de coffee break. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de evenimente organizate.

TERASA TIP 2

Aceasta este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului, avand o capacitate de 150 locuri. Terasa este potrivita pentru petreceri de firma, team building, botez, cununii, majorate, zile onomastice, petreceri etc.

Organizam bufet suedez si servicii de coffee break. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de evenimente organizate.

EVENIMENTE

GALERIE FOTO

Call Now Button